Kursus:
VANER TIL ET EFFEKTIVT ARBEJDSLIV

5 x 3 timers undervisning.
Start 4/9, kl. 14-17.
Sted: Snogebæk, Bornholm

Er arbejdsdagen presset?

Kender du til en presset arbejdsdag? Måske oplever du, at To Do listen ikke bliver kortere, at du mangler overblik over opgaverne, indbakken er en stressfaktor, eller du har svært ved at nå det hele? 

Måske har du oplevet stresssymptomer og er bange for, at det skal blive værre?

 

I så fald er dette kursus til dig. 

Sammen laver vi et serviceeftersyn af dit arbejdsliv. Ved at se på dine arbejdsrutiner og vaner og skifte nogle dårlige vaner ud med bedre vaner, kan du få overskud og overblik tilbage i dit arbejdsliv. 

1

Få overblik og "færdigfølelse"

Du skaber på kurset et system, som kan hjælpe dig til at bevare overblikket over dine arbejdsopgaver, og give dig færdig-følelsen hver dag.
2

Get things done

Du får konkrete tips til at få mere fra hånden og komme i "flow". Du lærer at spotte dine egne tidsrøvere og overspringshandlinger.
3

Få en tom indbakke

Bruger du indbakken som To Do liste? På kurset laver du et personligt system, så du hver dag kan gå hjem fra arbejde med en tom indbakke.
4

Få flere gode arbejdsdage

Ved hjælp af ganske små vaneændringer, øges din arbejdsglæde og din motivation. Du reducerer markant risikoen for stress.

TID & STED

TID:
5 mandage i træk, kl. 14-17.
Kursus start 4/9. Sidste gang d. 2/10. 

STED:
Hotel Blomme’s Place, Ellegade 9, Snogebæk

Mere om kurset

Praksisnær undervisning

Undervisningen tager udgangspunkt i din egen hverdag. Du laver et system, som kan bruges i din hverdag allerede dagen efter kurset.

Indsigt & Inspiration

Vi deler på kurset en buffet af effektive vaner, tips og tricks til gode vaner, der kan hjælpe dig til at få en hverdag med overskud, uden stress.

Støtte & coaching

Vaner kan være svære at ændre. På kurset får du støtte og hjælp med det, som er svært for netop dig. Dine medkursister bliver dit heppekor.

Egnet til dig der.....

..... selv planlægger en din arbejdsdag eller dele af den. ..... er presset, men ikke sygemeldt med stress. ..... selv prioriterer dine opgaver.

PRIS & TILMELDING

Du får dette kursus for kun kr. 1000. 

Kurset udbydes for første gang på Bornholm, og sælges derfor lige nu til en særlig lav intropris. Det vil ikke igen blive udbudt til denne billige pris!

Tilmelding senest 28/8. 
Bemærk, at de er begrænset antal pladser på kurset (først til mølle).

Hvem er jeg?

Jeg hedder Kirstin Blomgren. Jeg driver virksomheden Workwize, hvor jeg hjælper travle mennesker til at få et lettere arbejdsliv (uden at skifte job). 

Jeg har været selvstændig og leder i mere end 17 år og underviser i 10 år. Jeg er certificeret business coach og mastercoach med speciale i personlig effektivitet og stress. 

Jeg bekymrer mig særligt for mennesker, der er i fare for at blive ramt af stress, og jeg ELSKER  at mine metoder kan gøre en forskel for mine klienter. 

Det siger tidligere klienter

”I forløbet har Kirstin udfordret mig på mine prioriteter og reelle værdiskabere. Jeg fik nogle værktøjer, der gjorde en forskel. Det gav mig den indsigt, der gør, at jeg idag planlægger og prioriterer anderledes, og jeg sover fint om natten igen."

Martin Novak, salgsdirektør

“Jeg har fået en masse gode værktøjer, råd og vejledning, hvilket har resulteret i mindre uro, mere overskud og det har gjort min arbejdsdag mere koncentreret/effektiv.”

Mads Larsen,
Co-founder & Partner i Caresupport

“Jeg tror på en blivende effekt, der kan være med til at holde mig stressfri på mit arbejde fremover. Ellers ved jeg nu, hvor jeg kan søge hen og få hjælp.”

Nina, Journalist

Hvordan ville det være, hvis dit arbejdsliv var let?

Er du i tvivl om kurset er noget for dig? Skriv til mig, og lad os tage en snak om din situation.